Strona główna  ›  Komunikaty
Komunikat Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego Nr 2/2019 z dnia 1 lutego 2019 r.
W nawiązaniu do art. 11 ustawy z dnia 7 czerwca 2018 r. Zmiana ustawy - Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r. 1375) uprzejmie informuje, że Przedsiębiorcy, którzy w dniu wejścia w życie niniejszej ustawy:
  • posiadają zezwolenie na prowadzenie:
    • hurtowni farmaceutycznej,
    • hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych weterynaryjnych,
    • apteki ogólnodostępnej,
    • punktu aptecznego.
  • są wpisani do Krajowego Rejestru Pośredników w Obrocie Produktami Leczniczymi
oraz są jednocześnie wpisani do Rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, są obowiązani, w terminie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy (tj. do dnia 1 sierpnia 2019 r.):
  • poinformować organ wydający zezwolenie lub dokonujący wpisu do Krajowego Rejestru Pośredników w Obrocie Produktami Leczniczymi o rezygnacji z prowadzonej działalności objętej zezwoleniem lub wpisem do rejestru albo
  • wystąpić z wnioskiem o wykreślenie z Rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
W przypadku niepodjęcia powyższych czynności, zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych weterynaryjnych, apteki ogólnodostępnej lub punktu aptecznego wygasa, a podmiot wpisany do Krajowego Rejestru Pośredników w Obrocie Produktami Leczniczymi podlega wykreśleniu z tego rejestru z dniem upływu terminu określonego w ust. 1.


Autor: Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny Monika Urbaniak 
Opublikował(a): Adam Zimny (01-02-2019, 13:21) 
Zmodyfikował(a): brak 
Odsłon strony: 1904 
 
Powrót



Zamieścił/a: Adam Zimny
Wersja do druku